Tuesday, May 17, 2011

Arma võistlusel.

15.Mai olid Armas võistlused. Mina-Asvar, Sassu-Ellika, Saara-Evita, Katz-Asvar, Maarja-Rabat, Triin-Mexi, Kerli-Prints, Elis-Prints, Carolin-Liisu, Mattias-Ellika, Kristin-Evita. Rohkem algajaid ma ei mäleta. Algajate sõitu ma ei viitsind vaadata ainult Mattiase, Carolini ja Kerli. Kerli küll pole algaja, aga pidi veel see aasta võistlustel algajates olema. Oligi meie kord. Närv oli ikka sees. Panime Katziga koos Asvari valmis. Mul oli sõber ( Emma ) ka kaasas. olime soojendusplatsil. Seal mulle meeldis sai teha mis ise tahtsid. Ja mina oma lolli peaga läksin kummidele peale kergendatud traavis. Õnneks see oli soojendusplatsil. :) Oligi minu kork minna rajale. Mul oli kõik ilusti peas. Takistused hüppasime ilusti. Prints tegi ka kõik õigest. Evita läks takistusele veits viltu peale, aga sai üle. Kristin soojendas Evita liiga üle ja pärast Evita lihtsalt ei jaksanud. Rapu jooksis lihtsalt kõik läbi. Ellika ajas viimase lati maha, Mexi ka. Katz läks takistusele liiga kiiresti peale ja seetõttu ajas maha.  Pidime veel pärast Printsiga ümberhüppeid tegema. Tema ajas maha mina sai  üle. Ja kui öeldi, et mina võitsin siis käis mul mõtetes läbi : Mina ? Kindel ? Issand Lahe. Tegime ikka auringi ka galoppis. :D

Ma ei tea mul se arvuti läks vist lolliks, aga ta ei lase pilte lisada. Muidu paneks paar pilti ka üles. :D
Aga järgmise trennini ;) Või mõne naljaka juhtumina ;) Tsauu





 

No comments:

Post a Comment