Saturday, February 11, 2012

11 veebruar.

On Laupäev ja läksime trenni Triinu ja Anu emaga, Anut ei tulnud ja Ülle oli juurde tulnud. :D Jõudsime kohale ja saime hobused teada. Mina- Asvar, Sandra- Risk, Triin- Micu, Ülle- Rumba, Carolin- Rabat, Brette- Prints, Keidy- Adjöö. Tõime hobused ära ja harjasime ja pani asjad valmis, läksime platsile ja pingutasime vööd ära. Ma proovisin kas oskan panna hobust sammu tagasi astuma, ja ma sain hakkama. jee. :D tegime jälle pikalt sammu, et hobused soojaks saada, tänase trenni põh
imõte oli ka rütm ja kontakt, rütm oli meil hea, aga kontakti ma algul ei saanud. Sõitsime A tähte 15 meetrised voldid. Saime hakkama. Siis järsku Risk ehmatas kassi peale ja jooksis minema, Rabat ehmatas ja lõi tagant üles, Carolin lendas maha. Siis tegime poolistak traavi ja siis galoppi, Carolinil jälle Rapu hüppas, aga ta j'i nppd selga, Siis sõitsime jälle kaaari ringi sisse nagu eile. Seekord traavis, tegime veel galoppi ja Carolin kukkus peaaegu jälle maha, ta jäi rippuma ja ütles ma ei sa jalust jalast. : D hhaha, sse oli naljakas, siis ta tuli ikka maha ja läks selga tagasi ja tegi julgesti jälle galoppi. Brettel Prints tegi paar põksu ja Brette käis ja virises, et Prints lööb tagant üles. Carolin oli see trenn ikka megatubli, et edasi sõitis ja ei kartnud. Tegime lõppu vabaratsmega traavi ja läksime mere äärde jahutusele. Me ei saand mere ääres jalutada kuna kõik oli jääs, läksime tagasi. Andsin kuivikud, tekk peale ja läksime ära. :D

Sau.

No comments:

Post a Comment