Friday, March 2, 2012

2.03.2012

Tsau jälle, täna oli trenń ja ma sain ka siis ikka lõpuks minna, läksime minu isaga ja kohale jõudes oli Agnes Adjööga trennis, tegid isegi galoppi, siis naersime Karmenit, et ta kõndides lohistab jalgu ja küünejäljed jäävad kraabituna lumele. Agnese trenn lõppes ja Mare soovis mulle õnne ka. me saime hobused teada, mina- Rabat, Triin- Mexikaana, Sandra- Ellika, Anu- Ruudi. Me saime siis vanad-noored ja Anu Noore-noore. XD Tõime hobused ära, Rabat hakkas jooksma, sain siis ts kätte. Hakkasin harjama ja Arvi käsiks mul Roosi kopplisse viia, võttsin Sandra kaasa, et ta teeks värava lahti. :) Läksime sinna, Roosi kõndis isegi ilusti, aga siis värava juures oli vaja jooksma hakata, ma ei saanudgi päitseid ära ja jätsime need pähe, Roosi pani kohe tagant üles ja jooksis minema. Läksime tagasi ja panime varustuse ära. Läksime platsile ja ronisime selga, tegime sammu ja Mare rääkis millele kes tähelepanu peab pöörama, ta ütles, et Rabat hakkab peale soojendust oma vigureid tegema, ja nii oligi kui soojendus oli tehtud hakkas ringi vaatama ja tuligi esimene hüpe, kohe tagasi ja edasi siis proovis veel ja jättis järele. Siis sõitsime üle lattide traavi jälgides et oleks hea rütm. Siis tegime peale latti galoppi. Megamõnus galopp oli, arvasin et tuleb tagant üles ja jookseme, teistel oli isegi rohkem hullamist kui mul, rohkem sellist jooksimist oli Triinul ja pea alla tõmbamist. Sandra hoidis Ellikat ikka megatagasi. Meil oli nii mega trenn, siis tegime veel täisitakut ja galoppis üle lattide minemist, siis Rabat jooksis seal ikka kiiresti ja astus latti peale. Ehmatas ära ja võttis tagasi. :)) Tubbli. Siis tegime sammu ja peatusi ja traavi veel ja siis läksime poniringile jahutusele. Lambi juures tulime maha ja jalutuasime talli, andsime leiba ja tekid peale, rääkisime veel koolijutte ja kelle õpetaja milline on, Mare andsis mulle mingid sepa asjad ja pidin need talle andma linnas, läksime siis koju. ja sepp tuli oma asjadele järgi.

Ja oligi kõikk. (L) Supertrenn.... :D

Tsauu.

No comments:

Post a Comment