Tuesday, April 3, 2012

30. Mai

Oli Reede ja jälle siis trenni poole, lumi oli ära sulanud ja päike oli nii mõnusalt soe. Anu täna trenni ei tulnud, sest puhkas kolme päevasest koolitusest välja. Jõudsime kohale ja Mare andis Johannale ja Taavile trenni, Johanna kohe lehvitas mulle. :D Aww, :)Saime siis teada hobused : Mina- Eliise, Triin- Michell, Sandra- Rabat, Kerli- Adjöö. Mul jooksis juhe kokku 4 sekundiks, kes se Eliise on? Aa Liisu, omg mida asja? Lahe,, ma sõidan Liisuga. Tõime hobused ära ja läksin lasipuu külge. Harjasin Liisut ja kallistasin ja rääkisin, et üks hull paks tuleb nüüd sinuga sõitma. :) Läksime siis platsile ja Mare läks teistega jahutusele, niikaua meie tegime vaba ratsmega sammu ja Triin hakkas luulevõistlusest rääkima ja Kerli kohe lasi ühe luuetuse : astusin autos välja ja mulla lõhn...jne, MAGE! Triin tegi oma versiooni : Astusin autost väja ja sitta enam polnud. Hahhaa, niimoodi neid luuetusi irwasime seal :D Kui Mare tuli läksime kohe traavile ja püüdsime saada mugavat ühtlast rütmi nii sulle kui ka hobusele. Mare kiitis, et Liisu liigub ilusti. :) Sõitsime jälle kaared sisse latid äärtes, siis Mare keeras ned ära ja läksime nendest hoopis üle, Liisuga oli see imelik, :D Tema kohe seda nii tõsiselt võtma. :) Siis proovisime peale latti galoppi tõsta ja kurvi galopis võtta, ma ei saanud Liisuga galoppi ja Mare käskis mul rajal teha, ka seal üksi ma ei saanud, sest teised sõitsid ette, siis tegime täisistak traavi ja siis rajal galoppi, sain ka ta galopile. Aww kui mõnus galopp tal oli, lahe. :D Peaga vehkis ka hästi. Haha, ;D Mulle täitsa meeldis Liisuga sõita, ainuke asi, et ma tõmbasin jalgadega kolm torbikut maha, niiet ainult üks jäi püsti, haha, läksime mere äärde jahutusele ja koerade juures tulime maha, Liisu oli läbinisti märg. Boksis ma ei saanud vööd lahti ja Sassu tuli appi, ka tema ei saanud ja siis kangutasin selle lõpuks lahti. Liisu oli nii nii MÄRG, tõin teki ja maiustusi talle. :) Tubli poni oli mul. Sõitsime koju! Homseni, tsau!

No comments:

Post a Comment