Friday, October 7, 2011

26. Trenn, Laupäev.






Läksime minu isaga kuna Anul ja Triinul tulid sugulased ratsutama. Meid oli siis 9 kuna Brette ei tulnud, viisime hobused ära ja tõime enda hobused : Mina- Evita, Sandra- Liisu, Anu- Rabat, Triin- Mexi, Mattias- Prints, Carolin- Alla, siis olid trennis veel Adjöö, Flants ja Asvar. Meil oli jälle ilma jalusteta trenn, seekord jätsime jalused külge kuna pidime hiljem latte tegema, oli Mirjami trenn, Helena ja Kristiina olid ka, Kristiina pildistas, sain ka ikka palju ilusaid pilte. Algul tegime vähekese sammu ja siis tegime kergendatud traavi, Evitaga oli kergem kui Ellikaga. Siis tegime täisistakut, kegime palju volte, et see saada see loom normaalseks ja saimegi lõpuks, väga hea oli. siis tegime latte esimesed latid kolisesid meie all, kui sealt üle tulime, siis teine kord saime perfekselt, :D Midagi kuhugi vastu ei läinud, ilus rütm ja olin rahul. Siis järsku Triin tuli Mexiga üle platsi ja Mexi lihtsalt kukkus kõhuli maha ja Triin üle tema, valjad läksid katki, pandi siis talle Michelli valjad. Siis natukese aja pärast hakkasime galoppi ja Asvariga sõitja kukkus maha ja kaskal tuli nokk küljest. hahahhahaa. Tegime sel ajal galoppi, ma tulin galoppis kõik vaatavad seda tüdrukut ma tulen galoppis ütlen tee pilti, tee pilti. :D Siis tegime veel galoppi, proovisime sammust galoppi saada, me ei saanud. Aga muidu ióli normaalne galopp, polnud mingit kijutamist. Tegime jahutuseks suure ringi läbi kopli. Läksime Killu boksi kuna olime märjad. Õunad, kallid ja läksimegi koju.

Mõnsa trenn oli. ;)

See you in Friday. :D

No comments:

Post a Comment