Monday, October 17, 2011

7 okt, Reede.

Mina ja Ellika

Meie, erand kaskaga.

Triin ja Rabat

Sandra ja Asvar

Evita

Ellika
Läksime Reedel trenni. Ma olin Ellikaga, me tegime see trenn väga palju galoppi, tegime algul traavi, sammu, tegime latte, ja palju volte, mul oli Ellikaga probleeme pööramisega, kuid saime hakkama, Mõnus harjutus oli kui pidi tulema galoppis siiis keerama keskliinile ja siis sealt veel üle lati, kõigil tuli see hästi välja, ja enamusele meeldis, Anu oli Evitaga, Sandra Asvariga, Triin Rabatiga, Sadnral oli siis see esimene trenn Asvariga. :D Oli juba küllalt pime, sest nüüd läheb juba pimedaks, aga ikkagi kõik nautisid seda trenni, tegime veel pikkadel külgedel pikendatud traavi ja lühikestel koondatud, tegime palju peatusi, saime vist 2- 3 perrfekset peatust, lemmik harjutus oli mul see üle keskliini galoppis üle lati tulek, väga vägev,  kuid seal peal oli pärast raske kuskile keerata kuna Ellika tahtis mul teiste järgi minna, ex mul see enda viga, pean rohkem säärtega pöörama, tulime siis maha ja läksime käekõrvak jahutusele.

No comments:

Post a Comment