Sunday, June 3, 2012

28. Mai

Laupäev ja RK. :D RK= roheline kaart. Oli siis rohelise kaardi eksam ja sõitsin põhjaka ette ja läksime emaga poodi. ostsin igast jama kaasa ja Sandrale ta vee. Siis nägin Anu, Triinu ja Kerlit. Sandra ja Carolin tulid ka. Läksime Arvi autosse ja Agnest polnud. Sõitsime Kirna. Kohale jõudes vaatasime kohe et Rumba nii teist värvi ja peenike. Läksime oma hobuseid paitama ja musitama. :D:D Siis hakkasime vaatama võistluseid mis seal toimusid. Arvi pakkus meil osaleda 50- 60 cm parkuuris, kuid keegi ei tahtnud. Vaatasime kõiki parkuure ja aitasime rada valmis panna ja latte tõsta. Käisime poes ja tõime jäätist ja igast kraami, Maie rääkis : tahaks tänada Arvi Annimäed kes täitis meie kohtuniku laua igast maitsva kraamiga ja teist Arvit kes aitas eile meil neid takistusi ehitada niiet meil on Arvide päev. :D Läksime oma hobuseid valmis panema. Ma harjasin Evitat ja Kerli pani valjad pähe, keegi tahtis mööda ja me saatsime Carolini et ta korra Evita eest võtaks, kui ta ta tagasi viis lasi ta ta lahti ja *Evita kõndis teiste hobuste juurde kõik karjusid : Carolin !! ta jooksin Evita juurde. Kerli ütles et tagurda ta sealt kitsast koridirists välja, aga ta keeras ta seal ümber... Vaatasime Sandraga pisikesi aastaseid ja selle aasta varrsasid ja awwitasime seal. :) siis läskime soojendus platsile. Ma olin viimane ja sain ka lõpuks selga. Sõitsin ära ja puhtalt. :D Jee. olin õnnelik. Jätsime Anuga hobuseid soojaks. :D Läksime autasustamisele. Sain teise koha.. wooow. Nii happy. :D Kerli sai kolmanda, we are champions. :D Triin sai vist 5-nda ja Anu 6-nda. :D Sandra sai vist 7-nda ja Carolin vist 8- nda. Ma ei mäleta. Kuna võitja oli juba hobuse ära viinud sain aurinig teha. :D Kolme rosetiga lasin seal ringi. XDXD Super päev oli. :) Tegime kirjaliku teisti ära. pidi saama 10p aga sain 9p.... okookkuu-.- mis nüüd saab?? :S Arvi ütles et maie kirjutab kommentaarid juurde ja kõik saavad edasi. ega mul nüüd palju kergem hakanud, aga loodame. :) Sõitsime veel Arvi lapsepõlve kohast läbi ja võtsime paadi kaasa. Kerli sai kõrvenõgesega ja oligi päev läbi,. Enam mul trenne pole... ): kuid 10 juuni juba tööle. ;) Homme on Ruila kevadtuur, kuid ma ei usu et sellest kirjutama hakkan. Tsau kallid lugejad. :)

No comments:

Post a Comment