Sunday, June 3, 2012

25. Mai

On Reede ja siiski veel Arvi trennid. Läksime kohale ja saime hobused.. Mina- Prints, Anu- Asvar, Sandra- Rabat, Kerli- Adjöö. Triin ei tulnud kuna oli haige ja ta ei tahtnud RK ajaks haigeks jääda. Tõime hobused ära ja panime valmis, ei läinudgi täna väga kaua. Saime platsile ja kohe harjutused, igaüks pidi ühe harjutuse ütlema. Kerli ei öelnud ja Arvi ütles tema eest kuus ümbermaailmaringi. :D Jeee. ofc. Kerli koguaeg hakkas et ta ei oska jne. :D :D Arvi koguaeg käsikis teha aga Kerli ei teinud, ütles et ta võib ju pubekas olla. XD Siis Arvi kutsus Anu rajale... rada oli nagu koridoor alguses oli latt siis 65 cm takistus veel üks ja siis pööre ja 70 cm. Ma olin järgmine ja me saime puhtalt üle, veits uimasime küll. Anul oli sama, arvi lubas tulla traavis mis oli suur ime. :D Sandra ajas seal midagi maha, aga sai raja läbi. Kerli ei saanud Adjööga tehtud ja jäi viimase juurde seisma. Adjöö astus kuidagi selle läbi, ta pidi uuesti minema siis jäi jälle seisma ja hüppas üle. Kerli oleks peaaegu maha kukkunud. Siis Arvi tõstis 5 cm ja läksime uuesti. Nüüd galopis sest muidu me ujmamee. :P Siis tõstis kõik takistused 80cm ja läksime jälle rajale, saime kõik üle ja Kerli kukkus viimasel takistusel. Arvi plaksutas ja karjus tubli. :P :D saime veel galoppi teha ja igast vastikuid harjutusi.. võtsime sadulad ära ja saime uuesti harjutusi teha, Arvi pani mulle Minni sülle aga ma lasin ta maha. Kukkusin veel maha ka ja ronisin kuidagi sellele hiiglasele selga. :D Läksime talli ja puhastasime hobused uuesti ära. :) Oligi trenn läbi. See oli siis minu teine trenn Prin´tsiga. (Y) Tsau.

No comments:

Post a Comment