Tuesday, May 8, 2012

4. Mai

Tere, ma pole veel välja surnud, nagu arvati. Lihtsalt arvuti oli katki ja ma pole nüüd nii ammu saanud kirjutada. Oli Reede ja läksime kerli isaga, Kadi tuli ka sõitma ja saime temaga tagasi. Vaatasime Johanna trenni ja saime teada, et sõidame oma võistluste hobustega, tõin siin oma Rapu ära ja harjasin, opadele oli uus varustus tulnud ja Rabat sai endale uue uhke laia vöö mis ei pidanud isegi higistama ajama, vot uhke värk. :) Siis saime veel uue martingali mille me endale saime ja läksime platsile, ma sain kannused. Tegime täna võistlusteks harjutamise. Ikkka seda galopi pööret ei saanud tehtud, algul tegime siis soojenduse ja läksime teisele platsile, proovisin raskemaid asju läbi, aga ei saanud galopi pööret ikka kätte, tegime siis kordamööda kava läbi, ma ikka jamasin seal selle galopi pöördega, aga seda ma ei saanud. :S Oli siis minu kord ja sain seekord täpsuse paremaks, aga galoppi ikka ei saanud, olin natuke pettunud aga jah. mare seletas veel mulle siis selle volditamise seal keskel ka täpselt ära. Läksime jahutusele mere äärde ja võisime nüüd minna sellest väiksest kraavisillakesest üle või mis se seal on, vette mina minna ei saanud, sest ujumiseks natuke külm veel, sest minu opa selline veeelukas. :) Läksime tagasi ja maha, andsin siis Rabatile leiva- õuna miksi. Nomm, ja siis samal ajal seal kilekotiga kõndides panin tekki selga, et harjuks ära et me ei nuri. Läksime siis tagasi. Homseni, tsau.

No comments:

Post a Comment