Thursday, May 17, 2012

Kevadvõistlus 2012

Oli laupäeva hommik ja üksteist hakkasime Arma poole liikuma, enne seda oli ilge jama sest meil oli auto katki jne, jõudsime kohale ja tõime hobused ära, saime ka järjekorra, esimeses grupis olin Rabatiga teine ja avatud klassis Evitaga 12-nes. T õin Rabati ära ja hakaksin grunne tegema, üle tunni aja seal neljakesi jamasime nende grunnidega. :P Olime kõik paanikas et ei jõua valmis, Anu ja Triinuga vahetasime siis sadularuumis riideid. XD Siis läksime vaatasime teiste sõitu.... võõrad olid päris head. (Y) Siis oli meie enda kord. Anu sõitis ära ja oligi minu kord, alguses läks kõik ilusti aga Rabati ma ikka galoppi ei saanud. Ma väga rahule endaga ei jäänud. :S Läksime välja ja jahutus, Siis tulime juba teiste hobustega ja sain ka viimasena rajale, vägaväga ilemik oli Evitaga sõita ja ma ka rahule ei jäänud, ei saanud väga hästi hakkama. Siis läksime ja jalutasime natuke, võtsime siis jälle enda opad ja läksime aja taha jalutama, tegin tee peal traavi et poiss mind kuulaks, siis võõrad panid hobused juba treileritesse, sest aega läks Marel nii kaua, lõpuks oli autasustamine ära ja oli meie kord, Rabatiga 6 koht ja Evitaga sain siis avatud klassis 12- nda. Auring, jee ikka hullamine käib asja juurde. :P Siis läksime veel sööma ja oligi kõik läbi ja koju ära. :D Esimese koha sai Triin ja Avatud klassis......ehhee ja ei mäleta. :D Tsau. :)

No comments:

Post a Comment