Friday, May 25, 2012

19. Mai

Laupäev siis meil. Läksime ja oli Arvi trenn, minu ema viis. Ülle ei tulnud kuna auto oli täis. :( Jõdsime kohale pool tundivarem ja hakkasime takistusrada üles panema. Esimene rada tundus kergem, teinses oli mingi kahtlene redel millest hobused ei tohi üle minna ja nüüd pidid nad seda tegema. Esimeses rajas oli ainuke õudne asi okser, see oli kahtlne kuna esimene ei olnud rist. Saime raja üles ja hobused teada : mina- Asvar, Triin- Michell, Anu- Rabat, Keidi- Liisu, Carolin- Mexi, Sandra- Risk. ka nemad jõudsin kohale. (ma mõtlen keidi ja carolin) siis tõime hobused jällegist ära ja panime valmis. Läksime platsile ja saime kohe portsu harjutusi, nii ammu polnud Arvi trenn olnud ja oli päris väsitav hajrutusi teha. Kääre tehes lendasime me Sadnraga alla. :D 10 kükki ja peale, ma enam uuesti ei teinud kuid väitsin seda. muwahha. :D Siis tegime traavi ja galoppi, galoppp pidi olema poolistakus, nii närvi ajas.:D Siis läks esimene inimene rajale kui ma ei eksi oli see Triin, ta sai kolmanda korraga esimeset rajast üle, siis läks Anu ja Arvi väsitas teda seal ikka mõnusalt. :D Siis Sandra : Sandra sai teise korraga kogu raja läbi, siis keidi ja carolin..neid ma ei näinud, kuna pidime niikaua mingi galopp tegema ja harjjutusi. Siis mina, Esimesel korral jäime maga ma teisel korral saime üle..okser oli päris creepy ma ütlen. Siis läksime teist rida hüppama, mitte keegi ei hüpanud seda Arvi redelt ära ja Michell ei hüpanud üldse, Arvi läks selga ja surus Michelli läbi... appi, hirmutas poni täitsa ära. Ma ka ei saanud sellest redelist kaugemale, Anu ja Triin pidid hüppama palki, Anu sai hakkama aga triin ikka Michelliga ei saanud. tegime veel galoppi torbikute tagant. Siis võtsime sadulad ära ja hakkasime jälle harjutusi tegema, haha Sandra kukkus jälle kääre tehes maha. :P Tallis võtsime hobused lahti ja andsime maiustusi. :) Anu ja Triin räägivad et Kerli vb ei tule, et ta onu saab lapse. Arvi : onu ei sa last saada. Onu teeb lapse Triin : ikkkagi ütled et sai. Arvi : ei ütle!! ega mina ei saanud Agnest. Aku : teie tegite minu. Arvi : kuidas? Aku : issi hüppas emmele peale! Arvi : kust sina seda tead? Aku : aga hobused juu teevad nii. o.o :D Meie naerame ikka...haha Arvi : teil on aeg minema hakata. Triin : noh? lahkusid konverentsistr? Arvi : tsau! Aidaa!! :D

No comments:

Post a Comment