Wednesday, December 14, 2011

10 dets armas.

Läksime trenni minu isaga. Jõudsime kohale ja saime hobused teada : Mina- Risk, Anu- Rumba, Triin- Micu, Sandra- Rabat, Carolin- Alla, Mattias- Ellika, Brette- Evita. Siis oli veel kolm inimest kes olid puhkemajas ja nad tahtsid ka sõita, nad eriti küll midagi ei osanud ja jäid koguaeg jalgu, meil noortega oli raske kuna oli Arvi trenn ja niipalju rahvast. :( Ehk siis minul, Anul ja Triinul. Tõime siis hobused ära, Arvi ütles et 20 minta aega. Läksime siis hobuseid talvekoplist otsima, aga kedagi ei olnud. Läksime siis üles mäele ja leidsime hobused siis Alla hakkab alla jooksma, me kõik mingi laseme seal : No mida sa teed hobune, lollakas, täitsa taun. Alla jooksis alla ja teised tema jätgi, läksime siis läbi selle muda ja vee alla tagasi, ma võtsin Riski ja nägin Arvit, küsisin : Kas sa kutsusid nad alla, Arvi laseb : Muidugi ega ma ei viitsinud neile sinna järele tulla. Mhhh, no on vastik. Panime hobused valmis ja läksime platsile. :) Pingutasime ära ja selga, tegime sammu, sõitsime suure ringi peal.Tegime traavi ja mu isa pildistas, õpetasin talle selle asja siis lõpuks selgeks. Tegime siis mingi laibavedu, daamistakus traavi. Suht igav trenn oli Arvi trenni kohta. Siis tegime kääre ja ümbermaailmareise ja muud. Siis natuke galoppi ja muud ei teinudgi. :D :)

Tegime jahutuse ja läksime boksi. Harjasime ära ja koju. ): :)


Tsauu. :D

No comments:

Post a Comment