Friday, December 9, 2011

9 Dets, trenn.

Oli trenn ja läksime Arma, keegi oli seal, need olid külalised kes käisid sõitmas. Agnes tuli kohe mulle vastu ja kallistas, siis avastasime mõnusa jää ja hakkasime seal kõik koos libistama, Sandra libistas mulle koguaeg otsa. :D Siis tuli Mare ja saime hobused teada. :D Mina- Rabat, Kerli- Asvar, Triin- Ellika, Anu- Rumba, Sandra- Risk :D Minu ja Kerli hobused olid juba sees ja me hakkasime uisutama. :D Agnesega lumesõda mängima ja tõime varustuse ära. Panime varustuse ja läksime platsile. Oli Arvi trenn. :D Läksin selga nii et Rabat tiirutas ümber puki ja ma siis millagi hüpppasin selga. :D Tegime sammu ja siis kohe algusesse 2 ümbermaalimareisi. :D Siis põlved kokku. Traav. 123 (loendamine) Suunamuutus, harjutused.... Mmmm... Veel harjutusi, veel harjutusi. xd :D Siis galoppi tegime natuke ühe külje, Rabat libises ja pani tagant üles. Lendasin kaela peale ja Arvi kohe hakkab : "Eveli! Hobusel ei sõideta kaela peal vaid sadulas." Mmmm, on loll ma mõtlesin. :D Siis oli ilgelt tuuline ja esimene korralik lumi, pime ja Arvi paneb takistuse.. Algul tundus et see oli 50cm siis pärast 65cm. Hüppasime siis 65cm algul ilusti ära ja viimase takistuse kukkusime nii et Rabat kukkus põlvili maha, ma nii kartsin seal seljas Rabati pärast. Aga ta sai kohe püsti ja kõik oli korras. :/ Õnneks. :) Siis tegime veel daamistakus traavi ja laibavedu. 'Kõht hakkas valutama pärast. Siis pidime tulema saltoga maha. Kui Arvi ei vaadand siis tulin maha niisama, teinekord tulin päriselt saltoga.. : D Siis läksime talli ja pidime nad veel põhuga üle hõõruma. :D Siis tekid ja läksime ruttu, kuna Anul ja Triinul oli kiire. Sandra tuli ka meiega tagasi, hakkabgi nüüd meiega käima. :D

Homseni.. Tsau. :D

No comments:

Post a Comment