Sunday, December 18, 2011

17. dets.

Oli Laupäev ja läskime trenni, Anu ja Triinu ema viis seekord. Võtsime Sandra peale, istusime seal hunnikus ja ma ei saanud liigutada mu küünarnukk oli Sandra ribides, jumala hea oli ikka seal istuda. :D Aga naljakas. :D Läksime Arma ja hobused : Mina- Risk (L), Sandra- Rapu, Triin- Micu, Anu- Rumba, carolin- Alla, Mattias- Evita, Brette- Ellika, Keidy- Mexi, tõime hobused ära, Risk oli nii armsasti ikka suures järves ja ma ronigu siis sinna sisse. mmmm. :D Siis harjasime ära ja varustus selga, läksime platsile. Ülle oli ka trennis ja ta sõitis Asvariga. :D Olime üheksakesi väiksel platsil, koguaeg oli keegi ees, eriti närvi ajad Carolin Allaga ta koperdas koguaeg ees. Tegime palju traavi ja Keidy koperdas ka ees, ülejäänud olid okei, galoppi ajal Brette tegi koguaeg pool ringi rohkem galopppi kui pidi. Mis asja nagu? Ja siis kui me Anuga ütlsime et seal on samm, siis ta ütleb et ta tegigi seal sammu, ME OLIME TA TAGA JUU. :D Siis tegime täna ka sammust ja peatuselt galoppile tõsteid, ohh ma jäin Riskiga rahule, ta tegigi seda, niinii tubli nooruk. :) Sõitsime slaalomit ja pikendasime keskliini peal, sain hästi seekord hakkama. jee. :D Olii nii mõnus trenn kuigi kpguaeg koperdati ees. Läksime talli, olin Ellikaga taga suures poksis. Tegin Riskile pikka mazaasi, et ikka lihased terveks jääks. :) Andsin saia ja porksi ja tekk peale, läksimegi ära. .

Tsauuu. :D

No comments:

Post a Comment