Saturday, December 3, 2011

2 dets, trenn.

Läksime siis Arma, minu isa sõitis, vihma kallas ja kõik ujus. :D Ilget padukat tuli, arvasime et saame läbimärjaks, seda me saime. Kui kohale jõudsime Mare autot polnud, siis see tuli ilge hooga ja mingi trifdides. :D Saime aru, et see on Arvi. Arvi tuli meie juurde ja me küsisime kus Mare on, Arvi ütles et puhkemajas ja tema annab trenni, keegi ei uskunud teda, aga ta andis meile hobused : mina- Mexi, Triin- Ellika, Anu- Asvar, Sandra- Rabat ja Kerli- Evita. :D Tõime  hobused ära. Ma jälle ei leidnud Mexit, Sandra andis mulle lambi. Ütlesin teistele et nad mind ootaksid, aga kõik läksid minema, jäin siis üksi sinna kopli ja otsisin Mexit, leidsin ta lõpuks ja läksin talli, Liisu boksi. Harjasin teda ja kuulsin et kui harjaga üle lasin siis vett lendas. :D Panime siis valmis ja läksime platsile, oligi Arvi trenn. :D Ma ei saand algul ühte auku vöös kinni, läksin selga ja pusisin siis. :D Sain lõpuks ja läksin rajale ja siis kohe tuli : 2 ümbermaalilma reisi, 10 korda mõlemat varvast, 20 põlved kaela peal kokku... jne. :D Siis oli kergendamis traav, (nagu ta ütleb) siis teogonaalid, täisistak, volt, peatus 1 2 3 (loendab) kui peatusel ei ole maha 5 kükki vahel rohkem, kuidas ´tuju on, siis daamistakus traav, õnneks mul oli hea Mexiga. siis saime lõouks oma jala tagasi normaalselt panna ja hakkasime galoppi tegema, Arvi laseb galoppis suunamuutus, neid oli seal mingi 10 korda, aga jumala vägev oli seda teha tegelt, polnud varem sellist asja teinud, siis oli vaja minut aega järjest galoppi teha ja kui traavi jäid siis pidid tegema kükke trenni lõpus, ma jäin ühes kohas korra traavile aga Arvi seda ei märganud. :D Tegime siis veel kääre ja muid harjutusi ja võtsime sadulad ära, Arvil oli suur tahtmine meid sinna mudajunnikusse saada, aga ei õnnestund, tegime ilma sadulateta jahutust. :D pidi tegema veel ümbermaailma reise kaks tükki, üks ühte pidi teine tesit pidi, Kerli tuleb minu taha : Ma ei teinud kahte, ma tegin aint ühe tsssss. :D Siis pidime tegema käärid, ja Kerli ütles et ta pole neid kunagi teinud, Arvi küsib : aga enne? Anu ütleb : Ta siis ka ei teinud, ja Kerli pidi tegema 3 käärid, mina, Anu, Sandra tegime need ära ja Triin ja Kerli jäid sinna ikka neid tegema, meil hakkas juba külm. :D Arvi andis meile veel ümbermaalima reise teha. :D Ja siis sai Triin tehutd ja Kerlil hakkas Evita puksima ja ei olnud paigal, Kerli lendas seal koguaeg. Sai ka siis lõpuks tehtud ja pidime tegema 25 sekundi jooksul 4 ümbermaailmareisi, Anu oli esime kes tehtud sai, siis sain mina, Sandra ja Triin viimasel sekundil. Kerli lendas maha seal kuna Evita puksis ja Kerli lendas. Kerli sai selle eest kükid. Läksime talli juurde ja arvutsime kokku palju kükke keegi sai, Anu sai 0, Triin, mina ja Sandra saime 20 ja Kerli 100 + Triin kittus ära et ta eelmine kord jäi Adjööga kükid võlgu ja peab need ära tegema neid oli 50 ehks siis 100´+50 = 150.. Jeejeee Kerli tegi 150 kükki. :D

Oli naljakas ja painutav kiire trenn...

Tsauu. :D

No comments:

Post a Comment