Wednesday, August 3, 2011

2 Päev Armas abis !!



Oli siis Esmaspäev. Ärksaime mina Sandra ja Mirjam. Läksime Sandraga hambaid pesema. Nagu alati Mirjam magab ja Sandra peseb sada aastat oma nägu. Ma läksin siis Mare majja. Mare andis meile ülesanded. Läksime Sandraga puhkemaja peenrt rohima. Rohisime, rohisime ja rohisime. Rohisime kõik peenrad ära. Tulid laagrilapsed. Meie ikka rohisime. Siis läksime nendega kaasa tutustus ringi tegema. Hakkas lõunasöök. Nagu alati meie (ehk siis Mina, Sandra ja Mirjam sööme diivanil. Ütlesime laagrlastele hobused. See laager siis oli : Elicabeth- Mexi, Kätlin- Rabat, Kelly- Adjöö, Karmel- Evita, Anett- Risk, Maris- Prints, Karol- Ellika. Ehk siis ainult 7 laagrilaast. Nad läksid siis tõid hobused ära muidugi meie läksime ka kaasa. Mina ja Mirjam. Sandra jäi tuppa päevikut kirjutama. Tõime hobused ära. Nad harjasid, tutuvsusid oma loomaga. Siis oli siesta. Meie läksime mere ääre ringi tegema. Peale seda läksid laagrilapsed trenni. Mina trenni appi. Mirjam ja Sandra hakkasid tähtesid puurima. Kaklesid seal, et kes puuri saab. Mina pildistasin Aneti Canoni kaameraga mis oli vääga mõnus. Sain mõnusad pildid. Kõik olid oma hobustega rahul. Vähemalt ma arvan. Kuna laagrilapsi oli nii vähe saame ka homsesse hüppetrenni. Hakkas siis õhtusöök. ma ei mäleta mis söögiks oli. Sõime ära. Laagrilapsed vaatsid veel ennem filmi ja käisid rannas. Mu ema oli ka seal olnud. Aga ma ei läinud kaasa kuna Sandra ja Mirjam ka ei läinud. Meie koorisime tikreid mida me olime Sandraga ennem korjanud. Jeee. Oligi õhtu käes. Läksime hambaid pesema ja magama. Mängisime veel Sandraga kaarte ja jutustasime niisama.













vot niii. Tsauuu. :D

No comments:

Post a Comment