Thursday, August 18, 2011

6, 7 ja 8 Reede, Laup ja Pühap Armas abis.

Reedel ärkasime veits hiljem (hommikused tegevused) Külalised tahtsid poniringi. Panime juba Sandraga Liisu valmis ja siis see poiss ütles, et ta ei julgegi minna. Siis ma ütlesin, et ma lähen siis ise poniringile. Läksin siis selga, tegime traavi ka ja proovisime seda poni galoppi saada, aga ei saanud. Minu ring sai läbi ja Sandra läks ka :D Varsti tuli Mirjam tagasi ja me võtsime Sandraga asjad länkarist välja. Rapu päitsed kadusid ära. Natukese aja pärast tulid laagrilapsed. Ja me hakkasime maastikum'ngu Sadnraga üles panema. Saime üles ja lapsed läksid maastikumängule. Võitis siis meeskond kus oli Maris, Karmel ja Karol. Jooksutasime neid Sandraga ikka mõnuga. :D Siis viktoriinis jäid viiki ja Mare mõtles ühe küsimuse juurde, mis aastal on sündinud Alla ? Ja kõik jooksid vaatama. Ennem jõudis Karmel ja nemad võitsid. Laager läbi. Võtsime pesud ära ja tulid uued külalised. Mihkel tuli sinna ja Sandra kohe Mihkliga. Siis hakkas :  Eveli tee seda, Eveli tee seda. Hahahaha vot nii se oligi. Mihkel võttis sealt vett ja läks siis minema. Anu ja Triin tulid sinna. Mare tegi veel meile trenni. Olin Rapuga. Vihma kallas. Sandra oli Rumbaga ja Anu Riskiga. Kerli Allaga ja Triin Micuga, veel Mirjam Liisuga. Mirjam läks kohe ära kuna lõi äikest ÜHE KORRA, aga meie nautisime vihmaga sõitu. Rapuga oli mõnsa. Nad pidid magama telgis, aga hakkas sadama, niiet nende telk oli tiigis.Nad kolisid siis meie üles mingi mõnus kolin käis seal.
Laupäevast ma miskipärast ei mäleta midagi peale koogitegemise. Vast käisid mingid külasised sõitmas ja tegime kooki aaa ja tuli meie kõigi lemmik Emily. :D Ta jäi ööseks. Sandraga siis läksime puhkemajja hambaid peasema kuna väliköögis loid külalised, siis tuli sinna Emily ja karjus YOU me mingi tasaa !! Seal on külalised. Emily rääkis, et ta ei sa ust kinni. See ei lähegi kinni. Jäime siis magama.Pühapäeval Ärkasime Sadnraga hommikul ja läksime rulluisumaratonile.  Jumala lahe oli, andsime pudeleid neile kätte ja niisama vahtisime seal autosi. Joonistasime Sandraga üksteisst ja Mare ostis meile jäätist. Oli lahe. Kui tagasi tulime kohe kooki sööma ja siis tuli minu isa mulle järgi ja Sandra läks korraks koju. Viisin veel Killu ära ja oligi kõik. Tsauuuu.

No comments:

Post a Comment