Sunday, August 7, 2011

4-5 päev Armas abis Kolmapäev ja Neljap.

K : Ärkasime (hommkuksed tegevused) Kolmapäeval midagi erilist polnud. Teoorja tund ja maastiku trenn.  N :  Ärkasime hommikul. (hommiuksed tegevused) läksime sööma. Sõime ära. Täna oli siis parima hobusetundja võistlus. Hommikul me boxe tegema ei pidanud, kuna laagrilapsed tegid need ise. Jee. Võtsime siis hobused ja laagrilapsed läksid nendega mere äärde. Läksime siis jalgsi kaasa. Karol ei saanud Ellikat vette ja ma viisin teda käekõrval. Ellika astus mulle jala peale. Ma arvasin, et ahh ei ole midagi. Ja natukese aja pärast astus uuesti. Ja siis hakkas mul juba valus. Ronisin ühe kivi peale ja istusin seal. Jalg oli paistes ja sinine. SAndra aitas mind tagasi Armasse. (külmakott, ICE GEL ja side) Olime siis Sandraga mõlemad lombakad+ Arvi.  Enne seda veel Arvi näitas meile kuidas seda sõjaväe telki üles panna. Kuna ta ei sa homme matkale kaasa tulla :D laagrilapsed läksid siis hobustega matkale. _Mina panin kõik asjad auto peale mida veel vaja oli. Laagrilapsed olid siis matkal ja meile tulid külalised kes tahtsid ratsutada. Tegin poisile Rabatiga trenni ja Sandra tegi tüdrukule Liisuga. Pärast tegin veel ühele naisele Evitaga platsitrenni ja Sandraga poisile Rabatiga. Tegime veel mereääre ringi ja pärast seda lasin veel sellel naisel galoppi teha. Läksime siis peale seda ratastega sinna mere äärde kuhu laagrilapsed ööbima jäid. Sandrale anid Mare Evita ja nad läksid jahutusele, me Mirjamiga ootasime nad ära. Kui nad tagasi jõudsid. Võtsin kõigilt sadulad ära. Lasime nad siis koplisse. Harjasid ära ja hakkasime õkke jaoks igast sodi kokku otsima. Saime lõpuks lõkke püsti. Hakakasime Vaesemehe twisterit milles ma megakoba olen. :D Kõik kartsid mind ja ei tahtnud minu kõrval olla kuna ma seal paljusi ümber kukutasin. Karmel ajas seal midagi kaeraterakestest. Kalvi, Milvi, kaks pisiPeetrit ja üks puukoore pesakonnast Jöllar. See oli tema kaeraterakesteperekond. Siis ma peaistin enda salli all Arbuusi, Karmel ütles : Ma tean mis see on. See on Vello. Ja hakkas rääkima, Vello naine on Indra- Vindra. Indra- Vindra on ennustuskuntsnik, aga ta jäi pensionile ja läks hotelli koristajaks. Aga ükspäev Indra-Vindra läks uuest ennustus kuntsnikuks. Ja Indra- Vindra ennustas, et Vello sureb, aga te ei õelnud seda Vellole, aga Vello ei surnudgi. Ta ennustas valesti ja läks uuesti hotelli koristajaks. Siis kui nad olid matkal mängisid nad, et nad on mingid võlumetsa kangelased ja nende võlusõna on Trussiki. Parim hobusetundja oli Kätlin. Karmel lasi seal : Et kõrvad on laudlina taskutega ja sadula põhi : Sadul millel on selline auk ja siin sees istud, et siis on jube hea. :D

No comments:

Post a Comment