Saturday, August 27, 2011

8-12 August Armas abis.

Seekord ma siis palju ei kirjuta, ja mitte väga põhjalikult, kuna mul on olnud siin väga palju tegemist ja pole aega olnud kirjutada. Kuigi tegin palju märkmeid ja bla bla bla. Rohkema info saate Kerli blogist. :D Läksime koos Kerliga sinna, olime esimesed. Meid oli 8 e siis mina, Kerli, Triin, Anna, Saskia, Peppi, Teele ja Johanna. Mina- Alla, Kerli- Asvar, Triin- Ellika, Anna- Adjöö, Saskia- Mexikaana, Peppi- Risk, Teele- Prints ja Johanna- Flantsu. Olime Kerliga Rabati tares. Johanna virises seal, et ei taha Flantsiga sõita. Saatis Marele sõnumeid, et ta talle teise hobuse annaks. Alla oli väga sõbralik ja nunnu. Teisip oli hüppetrenn, ütleme nii, et tööl sain Rapuga paremini hakkama. Alla tahtis alati minna enne takistust galoppi ja siis ajasime latte päris palju maha. Kerli sai esimesed korralikud hüpped. Minuarust tuli tal jumala hästi välja. Triinuga sõitsime umbes samamoodi. Ükspäev hüpasime Triinuga õhtul batuudil ja siis tuli Arvi, ja tal oli tathoo. Siis käis meil ilge vaidlus, et kas see päris v ei. Siis lõpuks saime teada, et seeikkagi päris. Kolampäeval oli maastik, see oli mega mõnus, siis oli meil veel iludus võistlus. Jäin kolmandaks, Teele võitis, kuna ta on juuksur. :D Ta tegi seal kõigile patse. Triin jäi teiseks. Õhtul oli meil disko ja Kerli tahtis Arvile laulda I´m in Arma bitshhhh. :D Aga ta ei teinud seda. Matkal ei hüpanud me kuna oli algajamaid sõitjaid. Matkal jäime siis Arvi sõjaväe telki ja jutustasime lõkke ääres ja kallistasime hobuseid. Oli mõnus õhtu, aga öösel megakülm. Ja hommikul algas ilge käbisõda. Mina, Kerli, Triin vs Arvi, Agnes :D Vahepeal oli Agnes meil. Meie võitsime. Hommikul ei teinud me hommikujooksu vaid hommikukivihüpet. Sõitsime tagasi ilma sadulateta. Reedel oli siis ilma sadulata trenn. Allaga oli täiega mõnus galoppi teha ilma sadulatta. Siis algas maastikumäng. Olime mina, Saskia, Teele ja Anna. Maastikumängu kaotab alati see meeskond kus olen mina. Niiet meie kaotasime. Viktoriinil jäime viiki ja viimane küsimus oli : Mis on Asvari isa nimi.Kõik jooksid vaatama, aga mul tuli meelde ja karjusin ruttu Czandor. Ma ei tea kas se õigesti kirjutatud, aga minu ema tuli viimesena meile järgi ja me läksime veel hobuseid vaatama. Ellika hammustas mind, ma ei tea miks. Läkisme koju igaljuhul oli väga lahe laager.

Lugege täpsemalt Kerli blogist. Tsauuu. :D

No comments:

Post a Comment