Friday, August 5, 2011

3 päev armas abis. Teisipäev.





Oli siis teisipäeva  hommik, ärkasime, ja nagu alati meie Mirjamiga tegime boksid ja kastsime kõik lilled ära. Sandra läks söötis kanad, jänesed ja läks laagrilastega hommikujooksule. Tulid siis tagasi, meie olime juba Mirjamiga puhkemaja köögis. Lapsed tulid uksest sisse. Mina küsisin kõigillt. Kuidas oli ? Kuidas oli ? Mirjam laseb seal : Käed puhtaks !! Käed puhtaks !! Sõime ära ja oligi aeg trenni minekuks. Saime ka siis trenni minna Sandraga. Ma läksin siis kella 10 grupiga, Sandra kella 6. Ma olin Rabatiga. :D Oi kui mõnus oli see. Rabatiga hüppetrenn. Sellise laiskloomaga. :D Aga mulle meeldis. Temas oli energiat täna kohe. Jooksis nagu "Turasell" mul seal. Väga mõnus. Saime mõnusad hüpped ja toredad putukad. :D Trenn sai siis läbi ja ma olin ikka megaläbi. Ütlesin Marele, et läheks mere äärde. Seda me tegime. Ohoo. Rabatiga vette. Lahe. Läksime siis merre ja Rabat kohe pikali. Hakkas siis püsti tulema ja mina ruttu selga :D Rabati reegel 4 korda pikali. JÄin ühekorra tast maha kuna ma ei saanud aru mida ta teeb. Hakkas juba nagu püsti tulema ja siis jälle pikali ja järsku oli ta püsti ja mina maas. Mare aitas siis mu peale tagasi. Jube lahe oli tegelt. :D :D :D
Igaljuhul oli see trenn megamõnus ja mere ääres eriti.Läksime siis tagasi. Tegin Rapule mazaazi ja läksin tuppa. Vahetasin riided kuna olin läbimärg. Kõik ootasid täna lafkat. :D Läksime siis jälle sööma. Hüppasime Sandraga batuudil. Läksime siis noorhobuseid kordetama. Anett ja Karmel võtsid Ruudi. Karol, Elicabeth  ja Kätlin olid Roosiga. Kelly ja Maris Rumbaga. Kõik tegelesid seal hobustega ja tuli Lafka. Mare lubas kõik lafkasse. Läksime siis Sandraga ka. Ja kui meie lafkast tagasi jõudsime siis enam kedagi platsil polnud. Läksime ka siis tagasi. Jälle sööma. Ja peale sööki läksid ülejäänud lapsed trenni ja Sandra ka. :D Sandra oli Riskiga. ,mina jälle pildistasin seal. Hakkas täiega välku lööma enne trenni... :D Mirjam kartis ja istus toas. Meie Sandraga jooksime niisama seal ringi. Lapsed puhastasid sadulaid. Äike lõppes ja teised läksid trenni. Oligi õhtu ja läksime õhtuootele. Ja magama.

No comments:

Post a Comment