Saturday, August 27, 2011

27 August Armas trennis.

Laupäev siis ja läksime Sandraga Arma. Mina- Risk, Sandra- Ellika, Triin- Rabat,  Anu- Evita, Katariina- Rumba, Kerli- Asvar. Mihkel- Prints. See oli siis minu esimene trenn Riskiga, minuarust tal küll niipalju säärt polnud vaja nagu Sandra rääkis, galoppi läks ka jumala ilusti, mitte nagu Sandra räägib. :D Traav oli veits loivav. Tegelt mulle väga meeldis Riskiga sõita. Jube lahe. Kindlasti tahan veel selle kalli loomaga sõita. Risk nüüd mul ka lemmikutes. Rapu, Ellika, Risk. :D Minu kallikesed. Pärast saime teada, et matkale ei tule ainult Kristiina. Loodan, et saan matkale Riski, Ellika v Rapu.
Siis meil oli veel kolm alagajmat sõitjat, Mexiga ei olnud väga algaja, Falntsuga ja Adjööga olid täitsa 0.

Aga eriti rohkem pole kirjutada lugege kindlasti Teisipäeva matkast. Tsauuuu. :D

No comments:

Post a Comment