Tuesday, August 2, 2011

24-31 Armas abis ( esimene päev )

Ärkasin hommikul 12 aeg ja vaatasin : Ah mul aega küll. Aga siis vaatasin, et ikka ei ole nii palju. :D Panin asjad kokku, käisin poes, pesemas ja isa juba tuli. Hakkasime siis sõitma. Jõudsin täpselt kell kolm Arma. Viisin asjad ära. Kedagi polnud. Anu, Triin js Mare olid mere ääre ringil. Isa läks siis ära ja kohe tuli Sandra. Ööbisime kolmnurgas ehk suvemajas. Seal kolm voodit. Mirjami asjad olid juba esimese voodi juures. Võtsin siin selle voodi kus oli radikas, riiul ja aken. Sandra magas minu vastas. Rääkisime veidi juttu ja läkisme välja. Mare, Anu ja Triin tulidgi mere ääre ringilt. Anu ja Triin olid kõik ära juba teinud, nii et meil ei olnud midagi eriti teha. Andsime siis kanadele ja jänksidele süüa. Ütlesin Sandrale ,et kanad söövad mu ära kui ma sisse sööki viima lähen. Sandra ütles : Söövadgi. Ma minig jumala ehmatsin ja siis Sandra ütles : Ei nad söövad ainult seda kopsikut. Hakkasin siis veidi kartma ja läksin ikkagi sisse. Kanad piirasid mu ümber ja kukk vahtis nagu loll. :D Andsin siis söögi ära ja pool lendas maha. Korjasime veel ämbri täie rohtu.
Mängisime siis terve õhtu kaarte. Siis tuli Mirjam. Küsisime, et kas ta liitub ka meie  kaardi põrguga ? Mirjam ütles : Ma ei tea seda mängu. Haha no vot see oli jälllegi üks Mirjami BLOND hetk. :D Mirjam andis meile kolm tükki arbuusi. Ühe suurema tüki. Keskmise ja väikse. Ma võtsin siis keskmise ja Sassu ülejäänud tükid. Sandra sõi seda väga kahtlaselt algul hammustas suurt tükki siis väikest siis jälle suurt ja siis väikest. Mina hakkasin siis naerma ja mul olid seemned suus. Küsisin naerdes, et kus ma need viskan ? Sassu ütles : Maha !! Ma mingi : siia vaiba peale we  ? Sassu : Ei ! Õue ! Hahaa läksime siis õue. Istusime trepil ja lihtsalt naersime, kuigi see pole ju naljakas ? Oligi õhtu ja läksime magama !! 














Pilt pole küll võetud sellest laagrist aga siiski Mina ja Sandra !!                                                                    

No comments:

Post a Comment